Aankondigingen

Yves Van Opstal (bekijx) @ 28 mei 2019

Onze huisfotograaf heeft een prachtige nieuwe website

Onze huisfotograaf heeft een prachtige nieuwe website van bekijx ...van opstal.be 2019

Een showcase voor zijn werk met de mogelijkheid foto's online te koop aan te bieden.

Breng hem zeker een bezoekje op www.van-opstal.be

 

Yves Van Opstal (bekijx) @ 06 oktober 2017

De website van Ellen Huybrechts is online geplaatst

huybrechtskineVanaf vandaag heeft bekijx de website voor ellen Huybrechts, Kinesitherapeute te Geel online geplaatst.

Ellen is een kinesiste die sterk gelooft in het "levenslang leren" principe. Ze schoolt zich daarom constant bij in nieuwe therapieën en nieuwe technieken. Haar website zal dan ook geregeld aangepast en bijgevuld worden.

Je kan haar website terugvinden op https://huybrechtskine.be ...

 

Yves Van Opstal (bekijx) @ 21 februari 2017

Mobile Poolhouse Company gaat online

MPHC Standaard unitsMPHC Logo

Bekijx heeft de volledige website van Mobile Poolhouse Company ontworpen en uitgewerkt.

Mobile Poolhouse Company is een bedrijf dat zich gespecialiseerd heeft in het maken van makkelijk verplaatsbare luxueuze prefab ruimtes voor allerlei gebruik. Ze maken en plaatsen voornamelijk poolhouses maar ook mobiele praktijkruimtes, technische ruimtes (afgesloten ruimte om de technische installatie van bijvoorbeeld een zwembad of zwemvijver in te plaatsen) en prieeltjes.

Bekijx heeft voor hen ook het logo ontworpen. Een strak ontwerp met een eenvoudig kleurenpallet.

Je kan hun website vinden op https://www.mobilepoolhousecompany.com en op https://www.glazenschuifwanden.be

 MPHC template thumbnail

Yves Van Opstal (bekijx) @ 08 november 2016

de bekijx helpdesk portal gaat online

Na een uitgebreide ontwikkelingsfase met veel tests is het eindelijk zo ver: de bekijx helpdesk portal gaat online ...

Om gebruik te maken van onze online helpdesk dient u zich te registreren.

De helpdesk portal laat klanten toe vragen te stellen aan onze helpdesk, een lijst met veelgestelde vragen te doorlopen en gebruik te maken van onze kennisbank.

Problemen die niet opgelost geraken door te zoeken in onze FAQ (vaak gestelde vragen (Frequently asked questions)) of onze Knowledge base (kennisbank) kunnen doorgestuurd worden aan onze helpdesk medewerkers door middel van Tickets. Ze worden dan zo snel mogelijk afgehandeld.

Klik voor de nieuwe mogelijkheden op de "support"-knop bovenaan ...

De volledige support tool vindt u onderaande pagina onder de tab "Support tool".

Yves Van Opstal (bekijx) @ 25 oktober 2016

bekijx zet babsie.be online ...

babsie template thumbnail

in oktober 2016 werd de website met webshop babsie.be afgewerkt en online gezet.

babsie.be verkoopt ecologisch verantwoorde producten die volgens het fair trade principe geproduceerd worden.

www.babsie.be

Yves Van Opstal (bekijx) @ 26 mei 2016

bekijx vernieuwt zijn website

Vanaf vandaag (26-05-2016) heeft bekijx een nieuwe website.

In deze website zitten een aantal nieuwe technologieën verwerkt die het gebruiksgemak moeten verhogen.

Ook het Support-gedeelte is volledig nieuw. Hierin willen we klanten de kans geven ten allen tijde antwoorden te zoeken op pertinente vragen en eventueel contact op te nemen met onze helpdesk.

De voorbeeld webshop is nu een integraal deel van onze eigen website (geen aparte website meer).

Natuurlijk werd er ook aan de look gewerkt.

Tot slot werden ook onze verkoopsvoorwaarden aangepast aan onze werkwijze en filosofie.